הקשר בין תואר לעבודה בקורונה

חיים כץ No Comments on הקשר בין תואר לעבודה בקורונה

סקרים חדשים מוכיחים: עובדים עם תואר אקדמי פחות נפגעו כלכלית בתקופת הקורונה

אילוסטרציה צילום: אורי לנז, פלאש 90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

סקרים שנערכו בחודשים האחרונים מציגים את נתוני התעסוקה בישראל בתקופת סגר הקורונה, כאשר הוכח בהם באופן חד משמעי כי בעלי השכלה אקדמאית נפגעו פחות וזאת משום שרבים מהם הוגדרו כעובדים חיוניים במשק. מדובר ברואי חשבון, עורכי דין, אנשי חינוך ואף אנשים שעוסקים במגוון תפקידים בגופים פיננסיים שונים.

"הנתונים הללו לא באמת מפתיעים", אומר ד"ר חיים זיכרמן – ראש בית הספר לנדל"ן בקריה האקדמית אונו. "גם בתקופות מאתגרות, סביר להניח שהמעסיקים ירצו לשמר את העובדים האיכותיים והמיומנים שלהם".

"כמו כן, המקצועות החופשיים כגון ראיית חשבון או עריכת דין, מעניקים לעוסקים בהם גמישות המאפשרת להמשיך את פעילותם גם בעת המשבר. היכולת להמשיך בעבודה תוך חיבור מרחוק ובהתאמות הנדרשות, איפשרה לשמר רצף תעסוקתי, זאת בניגוד לעוסקים רבים במקצועות שאינם אקדמיים התלויים בהמשך הפעילות של בית העסק. כך שבנוסף לכך שבעלי תואר אקדמי הינם בעלי כושר השתכרות גבוה יותר, מסתבר שבעיתות משבר הם גם שומרים יותר על יציבות כלכלית".

הקמפוס החרדי אונו כולל נבחרת בוגרים/ות מנצחת – אשר משמשים כעורכי דין, רואי חשבון, אנשי נדל"ן, אנשי שיווק ופרסום, אנשי חינוך ומדריכי נוער בסיכון ועוד. הצטרפו להצלחה והירשמו כעת למכינות הגברים והנשים המתחילות בקמפוסים החרדיים באור יהודה ובירושלים. ניתן לקבל את כל המידע במספר טלפון : 072-223-7551



0 תגובות